Madelene

Lillhelg.

Kategori: Allmänt

Mini helg mitt iveckan gillas skarpt! Tänk om det alltid vore såhär. Nice. :)
Ska till Jessi på en stund. Vi ska nog ha spel kväll. Hoppas på lite alkohol också. :)
Något som ogillas är kylan. Gud vad jag är less. -5 grader vore perfekt. Då kunde man ju hämta hem skotern också så man fick premiärköra den utan att frysa ihjäl.
Tobias är på väg till Tärna för att hämta nå grejer till skotern. Han ska ju tävla i AC cup ihelgen. Ursch jag vill egentligen inte ens tänka på det. Det är som skräckblandad förtjusning varje gång han tävlar. Det är jävligt hemskt och jobbigt men samtidigt kul.
Molly ligger och snarkar här brevid mig. Hon stal nå kycklingben från bordet igår! Ett av de tre F benen som är ett big no no om man är hund! Vi stoppade i henne en burk med sparris och har hållit noga koll på henne. Hon verkar inte må dåligt eller så och jag hoppas naturen har sin gång som sist då hon stal revben. Men nu har vi då iaf lärt oss att inte lämna så hon kommer åt det.
Annars är det mycket saker som rör sig i huvudet på en. Skulle gärna skriva av mig och ventilera dom öppet här men det går inte. Tyvärr. Ibland skulle det va skönt att ha en blogg bara för sig själv där man kunde skriva fritt och inte vara rädd för hur det skulle uppfattas.

Ha en trevlig lillhelg allihopa! Det ska jag. Nu ska hunden rastas.




Hold on tight, be the strong one to melt the fight, make it alright
Hatred grows, leaving leads for us, yes it shows, can't find harmony
You won't heal, It's for real

Surely fall, never take friendship personal,
go your own way and prove them wrong
It's in your hands now, hanging on to the hopeful words,
plant a seed with a need

I am never alone, I'm failing now to turn
I will never miss home, I want to get back again
I am never alone, my colors will burn,
never alone, always alone

Kommentarer

  • Sara säger:

    Ett hett tips :) Skriv vad du tänker i word och spara i en särskild mapp som du döljer :) Det funkar riktigt bra.

    2010-01-07 | 19:39:27
    Bloggadress: http://sarapettson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: