Madelene

Sparlåga..

Kategori: Allmänt

Jag går på sparlåga, allt går på sparlåga.. så känns det.
Jag vill kunna sitta här och skriva och beklaga mig över hur allt har blivit och att det inte alls har blivit som man hade tänkt sig. Men det går inte... skulle jag göra det fick jag nog flytta sen.
Om inte det här kallas livskris så då vet jag då inte...det kanske inte räknas riktigt men det känns då som en.

Ska boxas ikväll. Första gången jag rör på mig sen innan jul. Great. Jag som skulle träna, banta och bli smal.. Men det har som lixom kommit i skymundan av allt. Får väl ta tag i det om jag orkar...

Förstår om ni blir deprimerade av att läsa min blogg, jag blir fan det själv. Ännu mer än innan.

Jag vill aldrig såra någon och jag vill att alla ska vara glada. Men vad hjälper det. Sårar gör jag iaf och ingen är glad...

Over and out.

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Sänder dig en kram!

    2010-01-19 | 16:52:59
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/
  • Lillebu säger:

    i din situation går det inte vara vänner med det som river upp såren och sedan försöka få såren att läka med den du älskar, vilket jag antar att du gör. enligt mitt tycke är den person som försöker få dig med flera att tycka synd om honom inte mycket till vän. snarare en idiot. och vill du ställa dig till samma kategori får du nog räkna med få besök ifrån min sida.



    2010-01-19 | 18:05:31
  • Mysan säger:

    Hur ska man uppfatta den senaste kommentaren egentligen?

    Vadå "räkna med få besök ifrån min sida" ?!?!



    Och Byymf, man kan inte gå runt hela livet för att försöka få andra att vara glada! ..speciellt om personer inte förtjänat det speciellt mycket.

    Det viktiga för dig borde vara att DU är glad, det finns folk som försöker dra ner för att se dig må dåligt..låt dom inte vinna :)

    Love you babe! <3 <3

    2010-01-21 | 06:23:17

Kommentera inlägget här: