Madelene

The roof came in..

Kategori: Allmänt

Jag ska göra om min blogg till en klagoblogg och lösenordsskydda den. Har inget positivt att skriva längre känns det som. Motvind, uppförsbacke och jävligt jobbigt beskriver mitt liv just nu.
Får väl se vad allt det här leder till men man kan ju iaf säga att det var inte så här jag hade tänkt mig allt. Men vad gör man? Det känns som det är inget som jag kan påverka eller styra över.
Och Mysan for hem till Skåne igår också.. Känns som man inte hann umgås med henne som man velat, som vanligt.
Ljuspunkten idag är iaf bion ikväll. Ska dreggla som f** på Edward Cullen!! MUMS! Äntligen ska jag få se den!



Världens bästa låt.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Låter inte bra inte! :( Tänkte på er igår och att det va så länge sen vi träffese och surrade. Kanske skulle ha hälsa på er i helgen?:)



    NEEEEEEEEEEEEJ! Det har jag total missat att den skulle gå på bio. I suck! Få se den på min bio ist :)



    Kram banan!

    2010-01-14 | 21:53:39
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: