Madelene

Alone?

Kategori: Allmänt

Ensam är stark? Njae. Skulle inte tro det. Det är som det är och vi ligger lågt. It aint over until it´s over..
Har haft en härlig semester tills nu.. nu är den mest konstig. Och så ska jag flytta igen. Och snart börja jobba och ev åka på mässa i Stockholm och var det inte nått mer också?
Kaos..


Den här versionen är bäst! Minns så väl när jag började lyssna på den och hur jag mådde då. Det är väl egentligen inte så mycket bättre nu än då men ändå är så mycket annolunda...
Det har varit ett jobbigt år 2010 hitills. Känns som jag förlorat alldeles för mycket människor i min närhet..
Jag önskar att det ska vända snart och bli bra.

Kommentarer

  • Lina säger:

    Bumfan, livet ger med sig. Alltid! Ensam ÄR stark, tro mig!

    2010-07-28 | 01:46:19
    Bloggadress: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: