Madelene

Rip my heart appart.

Kategori: Allmänt

Torsdag. Snart helg. Sjävlaste nationaldagen är det ihelgen också. Ryktas om att det ska vara fest i Sandsele? Är det soligt borde man kanske slita på sig några högklackade och åka dit. Slåss med lite mygg och så.

Nästa vecka hoppas jag mitt projekt lossnar på riktigt. Nu är jag less på vänta. Då kanske ni får veta.. kanske. ;)

Har 1½ sopsäck med kläder jag inte vill ha längre. Tradera, loppis eller bortskänkes? Har en himla massa annat jag vill bli av med också.

Kommentarer

  • Katrin Lindberg säger:

    Du får anordna en bloppis i storuman :D Kanske finns fler som vill bli av med en massa kläder, skor och accessoarer ;P

    2010-06-03 | 17:32:50
  • Anonym säger:

    Ingen dum idé. :)

    2010-06-03 | 17:41:34

Kommentera inlägget här: