Madelene

Björnsafari..

Kategori: Allmänt

Igår kväll for jag, Ante, brorsan och Jenny för att kolla efter björn. På samma ställe som resten av Storuman tror jag. Va mest folk där fast klockan va 23. Ingen björn alls. Brorsan hade varit där dagen innan och då hade en björn varit där. Hade gärna velat se den. Man ska nog ha lite tur om man får se en. Farfar har varit i skogen varje dag i stort sett hela sitt liv men aldrig fått se en. Han har bara hört den.
Idag är det fredag. Baldag. Mysigt. :) Jag minns hur jäkla nervös man va när man satt i bilen på väg till hotellet. Det va kallt som tusan ute och när vi gick på röda mattan små snöa det. När vi kom in spillde min kavaljer välkommstdrinken på min klänning så jag fick leva med en fläck. :) Helt klart en minnesvärd kväll och sedan studentveckan då. Ja man blir lite lätt nostalgisk i student och bal tider. :)
Nä dags att lägga på en rem. Ska ju jobba. Ska jobba en sväng imorgon också. :) Glöm inte fira mamma på söndag på nått sätt. :) Själv ska vi gå ut och äta mat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: