Madelene

Hej igen..

Kategori: Allmänt

Har tänkt ut många bra blogginlägg. Men varje gång jag satt mig vid datorn har dom varit borta. Kanske är lite illa att man kan tänka på vad man ska skriva i bloggen. Men ibland när man tänker på nått så kommer man på att det där ska jag skriva om... Men nu har jag som sagt glömt det.
Har varit i Strömsund idag. Jämtlands Strömsund. Följde Ante för att hämta hans nya bil. Brevid bilaffärn låg Dollarstore. Perfekt! Köpte nästan bara nödvändiga saker som tvål osv. Dollarstore där såg förjävligt ut! Va hur mkt grejer som helst överallt! Nä..då är Lyckseles mkt bättre nuförtiden sedan dom byggt om.
Jag fick köra hans bil hem, ja inte den nya då men gamm bilen. Inte ofta jag kör bil långt. Jag åker nästan jämnt! Jag tycker om det mest, men ibland är det skönt att köra iaf om man är själv i bilen. Slippa ha nån nervös stackare brevid sig. Nä själv ska man vara om man ska köra och det ska vara sommarföre och bra musik. :) Såg ungefär 100 orr och tjäderhönor i diket och 4 älgar.
Annars då.. jo det knallar på. Allt är som vanligt men ändå är inget sig likt. Det märks extra tydligt nu tycker jag när det börjar bli sommar...varför vet jag inte.
Saknar att bo i hus. Hatar den här lägenheten. Eller det kanske jag inte gör men jag tycker inte alls om läget på den. Jag saknar gräsmatta, egen tvättstuga och sånt.
Det är översvämming på samhället. Har töat och regnat frisk på sistonde så det är visst lite kris på Sjukstugan parkeringen och vid Parkskolan har vägen svämmat över.
Nä bäst att gå isäng. Imorn är en ny dag.
Sköt om er mina vänner. Nu ska jag och mina brudar knyta oss. Dvs Molly och Tussan. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: