Madelene

Inspirations kväll!

Kategori: Allmänt

kom just från en föreläsning om skyltning och inredning i butiker osv. Jag och Jenny va det som gick dit och blev inspirerade. Kul!:) Nu skulle man ha haft fri börs och fria händer för det ploppar upp så mycket ideér. Sedan skulle man vart ett kvinnfolk till på affärn så man hade nån att bolla dessa med under dagarna. Lotta I miss you.. ;)
Annars är jag ensam i min röra till lägenhet. Fortfarande en röra. Men jag vet inte om jag tänker göra den orörig. Det är mycket därför den ser ut som det gör. Flyttkaos. Jag kanske flyttar igen. Till ett mer hundvänligt ställe. Jaja.. vi ser väl.. trivs ju i lägenheten men det är på tok för högt upp och centralt för mig och Molly.

Egentligen är jag inte ensam. Tussan sitter här också. Åh.. där har vi ett litet bekymmer. Eller inte för mig men för Ante. Han är allergisk mot henne och det blir ju lite jobbigt för han. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. känns ju hemskt att kanske behöva avliva henne.. Hm.. ja vi ser väl.

Oj oj.. Jag är full av idéer just nu! Jag skulle kunna starta upp butiker i hela Storuman känns det som. Fast hur dom skulle gå runt det vette tusan.. :)
Färdigsvammlat. Nu ska jag ringa Ante och efterlysa min hund. :)

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Det finns väl såna där tabletter man kan äta? Jörgen är också allergisk mot Layla så när är hos oss så käkar han nå sånt och sen försöker han inte ta i henne och ha henne i närheten så mycket.

    2010-05-04 | 18:17:20
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: