Madelene

Seg..

Kategori: Allmänt

Känner mig seg idag. Planen va att kliva upp tidigt och städa. Den sprack. Låg vaken en stund igår. Varför är det så att när man ska sova kommer allt. Alla tankar, alla ideér till jobbet osv. Det ger ju inte så mkt att ligga och tänka på skyltfönstren när man ska sova..
Hade visst bokat tvätttid ikväll. Tur man har bra minne. Trodde det va ímorgon men det va ikväll. Det blir bra iaf. Har ett enormt tvättberg.. känns drygt med tanke på vart tvättstugan ligger...
Måste berätta om min katt. Jag hade fått hem lite nya skor jag beställt igår. Lite Ballerinas. Mina gamla har gjort sitt snart. Iaf va det 2 par jag skulle skicka igen. Sitter och ser på tv när jag hör att Tussan håller på med något under bordet. Snorklar och grymtar. Tittar ner och ser att hon ligger och brottas med min zebrafärgade ballerina sko som jag skulle skicka IGEN! Kul! Nu gick ju inte det! Och det är andra gången hon gör så med ett par nya skor.. Skogalen som matte kanske?:) Skorna va liiiite för små för mig.. men man kanske kan töja ut dom?

Klicka för att förstora bilden

Kommentarer

  • Theas matte säger:

    tycker att Mollys matte ska skaffa ett kollegieblock och lägga bredvid sängen. När idéerna dyker upp - hugg tag i pennan och skriv ner ALLT som poppar upp i skallen. Somna om och vakna utvilad.

    2010-05-26 | 17:46:31
  • Madde säger:

    Tack för tipset!:) Det måste jag nog göra.. då glömmer man inget smart man kommit på heller.. :)

    2010-05-26 | 20:03:37
  • Mysan säger:

    Tänkte just tipsa om det. Det är skitbra att "tömma skallen" genom att skriva ner på papper, då fattar hjärnan att den inte behöver ligga och älta. :)

    2010-05-26 | 20:55:36
  • L säger:

    Prova att lägga en påse med vatten i skon, sen in med allt i frysen, töjer ut skon när vattnet fryser:)

    2010-05-26 | 21:02:16

Kommentera inlägget här: