Madelene

Spårat.

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag och Molly spårat. Hon hittade alla tre leksaker!:) Jag är mycket nöjd. Trodde inte alls hon skulle klara det eftersom jag hade gjort en böj och även gått över en liten bäck. Lite överkurs kanske för henne men hon fixa det iaf. Sen vad jag höll på med och hur spårlinan såg ut innan slutet är en annan sak. Jag lär mig ju också. :)
Nu har värmen hittat åt oss, iaf litegrann. Känns skönt.
Var på en till inspirations föreläsning igår och idag va hon som höll i den i affärn och gav tips och ideér. Hon hann även med att skylta om 2 fönster och riva resten av affärn. :) Hehe.. Nämen det blev super bra! Fick en massa bra tips nu och det blev en stor skillnad i fönstrerna. Gå och kolla vet ja.. ett fönster har jag gjort tidigare men man ser tydligt vilka hon gjort.. :)
Annars har jag träffat en jättesöt valp idag. :) Man blir ju valpsjuk... ja.. om man ändå hade hus, tid och pengar.
Snart helg igen. Ska jobba lördag men annars vet jag inte än vad som händer. Hoppas på fin väder och en Bacardi Melon på balkongen kanske.. :)
Ses!

Kommentarer

  • Marita säger:

    Kul att det går bra. Hör av dig om du behöver grejer till Molly. Jag har en hel del till Thea. Hon har en bogled som krånglar och går numera nästan bara i koppel. (Tja, ibland får hon ett ryck och jagar en kråka eller två).

    2010-05-22 | 19:06:59

Kommentera inlägget här: