Madelene

Trist väder.

Kategori: Allmänt

Jag hade sett fram emot en helg med sommarväder. Iof fick vi ju sol igår och idag kanske det är sommarväder? Grått och regnigt.
Har jobbat en sväng här idag. Va som lugnt. Jag håller på göra om i affärn lite. Problemet är att börjar man måste man flytta om nästan allt innan det blir bra.
Igår grillade vi hos Antes brorsa med familj och sedan hälsade vi på hos Lotta och Mattias. Dom eldade lite ris nere på stranden och det va jättemysigt. Alldeles vindstilla och solnedgång. Molly och Aero tyckte bäst om den geggiga sanden så dom fick bada lite i isvattnet innan vi for hem. Men inte klaga dom för det. Hämta pinnar är ju det bästa som finns. :)
Ante har tävlar med Aero idag i LK2. Det gick visst inte så bra tyvärr. Men det kommer nya chanser. Själv hoppas jag kanske att hans tävlingsintresse smittar av sig. Om inte annat får jag träna Molly och så får han tävla henne.. :)
Nä perfekt städväder så jag ska ta och göra ett ryck.


Turtur duvorna. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: