Madelene

Afterparty..

Kategori: Allmänt

Igår va det Halloween partaj på hotellet. Började med 3 rätters hos lillebror och Jenny. Det som inte skulle bli en fest blev en fest och mycket folk dök upp. :)
En del utlklädda, andra inte. Mina utklädningsplaner gick åt skogen. Tänkte på sjuksköterska, pirat och vampyr men det blev bara jag i slutändan.
Hotellet var kul. Som vanligt känns det som man hann in och sen skulle man gå hem igen dvs kvällen gick jättesnabbt. En del var mer eller mindre crazy och idag kan man garva åt det och fundera över hur folk tänker ibland med alkohol innanför tröjan. :)
Idag har det varit 18/20 års kalas hos kusinerna. Shit, dom börjar hinna ikapp en.. ;)
Sedan lite städ och plock. Jag chockade även mig själv och gjorde en god köttgryta. Jag kan om jag vill emellanåt. Ska försöka rycka upp mig själv på flera plan som blivit väldigt lidande iår. Typ matlagning och städning. Det ska nog bli folk av jag med tillslut.. ;)
Har även varit en sväng på kyrkogården. Den är så himla fin den här helgen. Mormor och morfar fick ett besök och Antes mamma....
Sköt om er och kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: