Madelene

Bloggtips?

Kategori: Allmänt

Jag vill ha lite bloggtips. Vilka bloggar läser ni? Jag har snöat in på några stycken men känner att jag behöver utöka min "samling". :) Sedan vill jag gärna ha boktips också. Fick ett bra idag som känns som en bra bok för mig.:)
Ge mig gärna flera.
Det är lite jobbigt just nu men jag hoppas det vänder snart. Inte mycket som har blivit som man har tänkt sig på sistonde men det vänder eller hur. Efter regn kommer solsken eller nått?
Helgen som kommer en fullbokad med kalas, party och middagar. Gilla. :)
Annars är det en rolig tid på affärn nu. Det lackas mot jul. Jag kommer smygstarta nästa vecka med lite jul, mysiga tomtar och fina ljustakar, lyktor och sånt. Jag är egentligen inte tidig alls. I stan har det nog varit full jul i många affärer länge?
Natti natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: