Madelene

This is me..then

Kategori: Allmänt

Provar att jobba hemma förmiddagen för att inse att alla mail jag skickat senaste veckan har fastnat i utkorgen. GREAT! Jobba hemma är ingen bra idé alltså. Bara åka på jobbet så det blir rätt oavsett hur rädda dom är för mig. :) Lite lätt magsjuka skräck.. men nu är jag ju frisk. :)

Här snodde jag tidsfördriv av min minikusin som inte är så mini längre..:)

Vilken jätte bra grej !
Visste du...
...att jag vill ha –  mycket..
...att jag lyssnar mest på – gott och blandat. Mest Takida, haha. :)
...att jag pratar – ibland, ibland inte.
...att jag inte gillar – Just nu magsjuka mest
...att jag avskyr när folk startar – skitsnack.
...att kärlek är - svårt.
...att jag gillar att – köra skoter och shoppa. :)
...att jag alltid kommer att – vara lite småjobbig.:)
...att jag är hemligt förälskad i - Edward Cullen? Nä det va pinsamt ju. Pass.
...att sist jag grät var – Det kommer nog en tår lite nu och då..softie..
...att min mobiltelefon är – rosaglittrig och lite småtrasig..
...att när jag vaknar på morgonen – så vaknar jag egentligen aldrig
...att innan jag går och lägger mig –?
 ...att idag har jag – inte hunnit så mycket än.
...att jag just nu tänker på – jobbet.
...att i kväll ska jag – ev jobba över? Eller städa men mest troligt soffan.
...att i morgon kommer jag – Njuta av fredagen.
...att jag hoppas – på många olika saker.

Har du:
Någon som förstår dig?
Jag vet inte riktigt, jag är nog inte den lättaste alla dagar.
Någon som du saknar? Ja.
Någon som du hatar? Njae..ogilla mer.
Vem kramade dig senast? Ante.
Vem ringde dig senast? Ante
Vem ringde du senast? Ante
Vem var hemma hos dig senast? Björn tror jag det va.
Vem var du hemma hos senast? Jenny och Björn.
Har du några kärleksproblem? ?
Har du pratat med någon idag? Ja lite.
du gråtit idag? Nää.
Har du skrattat idag? Inte än.

Jag:
Är singel?
Nej
Svär ofta? Ja för ofta tror jag. 
Sjunger i duschen? Nä men när jag kör skoter.. hehe..
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ?
Skrattar åt dina egna skämt? Ja.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Ja det tror jag nog.

Har du:
Piercingar?
Räknas öron?
Syskon? En Bear...

Jobb? Joo..på PoK. :)
För många vänner? Nä. 
Rymt hemifrån? Nä.
Färgat håret? A lot. Bra självförtroende? Njaee...
Sagt "jag älskar dig" till någon? Jo.
Gjort något olagligt? Hm..?
Somnat i skolan? Nä?
Brutit ett ben? Nä.
Tappat bort mig i min hemstad? Haha, det vore ju för roligt.
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja..men det slår aldrig in...buuhuuu..
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ehh jooo.
Smugit ut utan lov? Jo. :)
En hemlighet som ingen annan vet? Berättar man ju inte här heller.
Sovit en hel dag? nej men legat i sängen en hel dag har jag
Somnat gråtande? ja det har jag
Blivit generad inför folk? Ja.

Har ni orkat läsa ända hit så här är kusinens blogg också om ni vill forsätta läsa. :) http://eriiiga.blogg.se/

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Hihi, jag sjunger också när jag kör skoter!! Blir bra ljud inne i hjälmen på nått sätt ;) Kram

    2010-11-12 | 12:12:09
    Bloggadress: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: