Madelene

Jay Smith

Kategori: Allmänt

Säga vad man vill om Jay men han är grym på sjunga! Älskar låten nedan. Sedan tycker jag inte att knark hör hemma i Idol som är ett familjeprogram men han har uppenbarligen problem och det är nog bra om han är kvar där och får hjälp med dom.
Han kommer vinna Idol om han bara håller sig på mattan.
Sedan tycker jag att han har ett utseende som gör att man tycker synd om och vill hjälpa han. Slusk/Trasch/Jag -har- haft- ett- jävligt- liv- hitills stilen går nog hem emellanåt.

Min blogg utmaning går åt skogen. Jag körde fast på första..blev bara irriterad när jag skulle beskriva mig själv oh bara kom på dåliga saker egenskaper. Det kanske är som dom säger... I´m bad.
Nu ska jag ut med dogsen sedan får vi se vad lördagen har att bjuda på.

Kommentarer

  • Linda Söderlund säger:

    Grym version av den låten! Gilla! =)

    2010-11-20 | 17:27:36
  • Coach Outlet säger:

    thank you for your post!

    2010-12-28 | 03:22:27
    Bloggadress: http://www.coach7stores.com

Kommentera inlägget här: