Madelene

Sover dåligt...

Kategori: Allmänt

Jag sover dåligt. Sjukt irriterande för jag brukar alltid sova som en stock oavsett vad som händer/har hänt. Men numera ligger jag och snurrar, trillar i evigheter innan jag somnar. Summan av det är ju att jag är helt död på morgonen och tar mig knappt upp.
Vad gör man åt det tro? Skriver ner sina funderingar och bekymmer innan man ska sova kanske är en bra idé men jag vet inte om ens det hjälper. Suck på det iallafall.
Skulle ha börjar julpynta här hemma men jag tycker det känns konstigt och svårt iår. Det är inte som förut och då blev det helt plötsligt jobbigt. Jag har nog inte bott in min ordentligt än.
På jobbet är det en rolig tid nu. Vi håller på att fylla affärn till bredden med grejer och ser framemot julruschen!:)

Måste rusa!
Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: