Madelene

En härlig vecka..

Kategori: Allmänt

Den här veckan kommer man nog leva på och minnas länge. Det var veckan då jag blev egen företagare. :)
Alla blommor och lyckönskningar jag fått. Det trodde jag aldrig. :) Tack, tack, tack!
Annars känner jag mig lite småkrasslig såhär på söndagen. Ont i halsen. Hoppas det stannar där. Men nu har jag iallafall hittat åt den där dunderhonungen mot förkylning jag blev tipsad om så den dyker nog upp på affärn inom kort. :)
Jag ska försöka rycka upp mig idag och röja lite här hemma. Kanske tömma nån flyttkartong? Jo det finns otömmda såna kvar. Det har inte varit prio ett direkt.
Men allra först tänkte jag surfa lite efter ett snyggt skal till min iphone. Den börjar se lite sliten ut så jag tänkte pimpa den lite. :)
Sköt om er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: