Madelene

Hej vinter!

Kategori: Allmänt

Det snöar för fullt ute. Jag har sommardäck än på bilen. Men imorn ska det skiftas för på fredag brassar jag och Sara ner till staaan. Ska bli gött med en helg i Umeå. Bo på hotell, shoppa, gå på krogen osv.
En riktig tjej helg, vi kommer bli livsfarliga. ;)
Sedan på söndag ska man bli brud. Näe jag ska inte gifta mig men jag ska vara hår modell till Jessica på hennes frisörprov. Så man får hålla tummarna stenhårt för henne att det går bra, men jag tror hon fixar det för hon är grym. :)
Det går bra att vara egen företagare. Har väl inte fått kläm på vilka rutiner jag ska ha med allt än men det kommer nog. Pappersarbetet är kul. Men fråga mig igen om ett halvår då kanske jag hatar det. :)
Nu ska jag fortsätta diska. Jag saknar diskmaskin. Det är lätt en av de bättre uppfinningarna.

Kommentarer

  • JennyJag säger:

    jag skulle gärna följt er till stan! men min satans ekonomi vill inte det :P hoppas ni får det skoj!

    2010-10-15 | 09:04:36
    Bloggadress: http://j3nnyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: