Madelene

I´m almost never afraid now. But when I think I´ll be okey I´m always wrong..

Kategori: Allmänt

Smittfebran hittade åt mig hastigt och olustigt igår eftermiddag. Länge sedan jag var sjuk och hade feber så det kändes ungefär som att jag skulle dö ett tag där. Kom hem och låg på soffan bra länge med skor och ytterkläder och höll evigt på fryyyys ihjäl! Hade gärna blivit ompysslad av någon söt person då..

Jag har så jäkla mycket att göra. Vet inte ens vart jag ska börja. Varför hamnar man här då kan man ju undra?

All snö är i stort sett borta. Rätt skönt faktiskt. Jag och Molly kan gå uppe i skogen utan att bli blöt om fötterna, hon får vara lös och busa av sig och jag grubbla där på en sten.
Dagens konstaterande var att det är märkligt hur livet inte alls blir som man tänkte sig. Man har en plan och tror att det kommer bli så. Relationer förändras. Människor som var hela ens värld ser man knappt längre. Nya människor dyker upp. Det är både sorgligt och intressant.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: