Madelene

Ser förjävlig ut.

Kategori: Allmänt

Jag ser föööörjäääävlig ut i håret. Ge mig september nu så jag får färga det rött och klippa mig!
Jag vill ha din hårfärg Jessica, make it happen!;)
Första sommaren jag inte gjort ljusa slingor på mååååånga år. Istället har jag haft det mörkt. Jag trivs som mörk men nu är jag lite less och vill ha det rött. Tror det kan funka med min ögonfärg.
Förra hösten va jag röd, hade lugg och vägde betydligt mer.
På tal om vikt. Har börjat gå ner i vikt nu igen. Saaakta, saaakta men säkert kommer jag snart spräcka -20kg.
Fy fan va nöjd jag är egentligen över det även om jag glömmer bort att vara det ofta. När jag väl började skedde det av bara farten men vägen hit har varit lång. Flera år och flera turer med bantning osv.
- 20 kg, då ska tatueringstiden bokas. :)


Jag förra hösten.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Kom på salongen så ska jag fixa! Men färga inge mer innan dess då.

    Puss!

    2011-08-11 | 20:25:42
  • Anonym säger:

    I´ll do that vännen!:) Nä jag ska ge fan i håret nu.. det får va tills du får lägga dina magic fingers på det.. ;)

    2011-08-11 | 22:11:59
  • Gina säger:

    Alltså det är så jäkla bra jobbat så jag vet inte vad! Det ska du verkligen vara stolt över!

    2011-08-12 | 14:48:08

Kommentera inlägget här: