Madelene

Det som inte dödar det härdar?

Kategori: Allmänt

Livet ler inte mot mig just nu. Helveterna radar upp sig en efter en. Börjar starkt fundera på vad jag gjort för ont?
Vet inte riktigt vad jag ska göra förutom att ta tag i dom en efter en. Det måste ju ordna sig tillslut och bli bra.
Bra blir det ju alltid på nått sätt frågan är väl bara hur?
All gammal skit man ältat känns ungefär som en fis i rymden just nu och det är väl bra antar jag. Men besvärligt dock att gå igenom saker som känns tusen resor värre.
Nåja det löser sig. Det brukar det ju alltid göra.
Jo men jag kan vara glad också.. bildbevis.

Kommentarer

  • MyPyy säger:

    Du fixar det Byymf! På ett eller annat sätt kommer d ordna sig. Här är telefonen på dygnet runt så bara ring om d är nåt.<3

    2011-12-06 | 10:56:04
  • Mirja säger:

    Har läst din bligg nån gång. Av att läsa din blogg så verkar du verkligen må skit och alltid vara deprimerad.



    Hur orkar du det?



    Man väljer själv hur man vill leva och må. Givetvis drabbas alla människor av motgångar, men man kan alltid välja hur man ska tampas med dem. Ta dig en funderare...vad gör dig olycklig? hur kommer det sig att det är så? Kan du ändra på något?



    Umgås du med fel folk? Bor du på fel plats? Har du fel arbete? Vad hos dig själv är det som är "fel"?



    Lättare sagt än gjort, men enda sättet att må bra igen är att helt enkelt inte göra det som gör dig olycklig och undvika det som gör dig ledsen. Bestäm dig. Du har bara ett liv.

    2011-12-10 | 19:17:13

Kommentera inlägget här: