Madelene

A fine day.

Kategori: Allmänt

Idag var en fin dag, vädermässigt. Personligen har det varit bra också. Kände mig på bra humör och de där tunga tankarna var inte lika tunga idag. Det kanske börjar gå lite lättare. Allt är ju avslutat, det gäller bara att sluta älta och tänka "tänk om". Det finns inget man kan göra åt det idag ändå.
Jag har ett underbart liv, egentligen. Nån dag kommer det bli fulländat och allt händer av en anledning. Nej, jag har inte läst en bok, bara lyssnat på vänner. :) 
Ihelgen fyller jag ju år. Antingen Umeå eller Lycksele. Hm..
Den 11 mars har jag och Jenny födelsedagsparty här hos mig! Alla som vill (och vi känner då) får komma!:)


Det bästa är att jag gått ner 5 kg hitills!!! Wieee! Men jag vet inte vart dom farit ifrån? Jag ser ju att ansiket är lite smalare men det har ju knappats varit 5 extra kg där..haha...Och täckbyxorna är iof inte lika tighta heller.
Yes! Äntligen! Fortsätter det såhär har jag nog gått ner 20 kg till sommaren! Fatta! Hur kommer jag då ser ut? Vilka kläder ska jag ha!? Oooh, vilka roliga bekymmer!:)

Här är några bilder från ett smalare liv! Pepp till mig själv!:)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: