Madelene

Anxiety, every night.

Kategori: Allmänt

Inatt låg jag vaken igen. Fick en gigantiskt klump i magen och kunde fan bara inte sova. Ångest.
Över allt jag gjort och inte gjort. Över att det finns inget jag kan göra nu för det är försent. Jag vet inte hur man accepterar sånt än. Men tiden kommer det väl, men det tär på en..
Jag hade en skön kväll innan med goda vänner och det var nog länge sen jag skrattat sådär men så fort jag blir ensam kommer den smygande..
Och jag hatar den. Jag hatar att det inte blev som i mina drömmar. Jag hatar att vara ensam.
Alla minnen och tankar. Jag önskar att de kunde försvinna och att jag fick börja om på en blank sida. Men samtidigt vill jag inte det..jag lever lite på dom än..

Om jag ska skriva om något roligt istället så har jag efter lite tips nog hittat ett ställe som kan fixa mig en snygg webshop till butiken. :) Det ser jag framemot..

Kommentarer

  • Gina säger:

    Du pratar som om livet är över, som om alla tåg har gått och du är den enda som står kvar på perrongen men tänk inte så, tänk att nu har du hela livet kvar framför dig, du kan bli och göra precis vad du vill! Th sky is the limit! Om livet hittills har varit skit och du har gjort misstag så lär dig av dom och försök se framåt, det kan ju endast gå uppåt från och med nu, eller hur? Jag vill inte låta som nån himla besserwisser nu utan jag vill att du ska må bra! Du har ju varit deppig så länge nu :/ Jag hejar ju på dig i smyg för jag tror faktiskt att du kan vända på allt det här.. (fast nu är dte inge smyg längre)

    Kram från mig.

    2011-02-24 | 11:17:11
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Tack för peppningen Gina!:) Det är såna där kloka ord jag behöver läsa när det känns åt helvete. Jag hoppas det vänder snart för jag är less på det.

    Kram!

    2011-02-24 | 19:12:42

Kommentera inlägget här: