Madelene

Low carb, high fat.

Kategori: Allmänt

Jag har ju börjat banta. Jo jag vet IGEEEN. Men den här gången känns det faktiskt bra och jag är såå jäkla redo att hitta tillbakas till mitt gamla och betydligt smalare jag. Trivas i kläder som inte är tält och leggings som om man vore konstant gravid.
Det är dag 2 nu och fast jag hade en dipp igår vid lunch måste jag säga att det går för jäkla bra. Jag är inte så där överjäkligt sockersugen och mår inte alls så dåligt än som jag trott. Det bästa är att man slipper gå hungrig.
Jag äter alltså mycket fett och inga kolhydrater eller socker. Det känns konstigt att fläska på med fetaste grädden, mjölken osv.
Ska bli spännande att se om det ger något resultat på en vecka. Har gått ner 1kg redan men det behöver ju inte betyda så mycket.

En annan som äter LCHF.

Ferry food : LCHF
Bild lånad av www.bokus.com

Kommentarer

  • Mysan säger:

    Hejahejafriskthumöööör! Fan va du är duktig!! :) <3 <3

    2011-02-09 | 00:00:30
  • Emmet säger:

    Många går ju ner MASSOR av den dieten MEN man måste hålla den stenhårt annars går man upp snabbt! Lycka till!

    2011-02-11 | 00:32:26

Kommentera inlägget här: