Madelene

"Still hard gettin´ up, gettin´ dressed, livin´ with this regret"

Kategori: Allmänt

Söndag. Solen sken inte idag som jag hade hoppats på. Känner mig ungefär som vädret idag. Mulet och grått.
Längtar efter våren, sommaren och bättre tider.
Jag lovade mig själv en sak i fredagsnatt. En bra sak. Jag vet att mycket hinner hända på ett år och jag sätter mitt hopp till det.  
Ska hämta upp skotern i veckan. Har inte alls blivit av att göra det men nu suger det ordentligt i skotertummen eller vad man nu ska säga. Kanske kan bli premiärtur nästa helg beroende på vad jag tänker hitta på. Måste bara hitta någon att köra med. Inget är ju som förr direkt.
Hah, jag förstår egentligen föresten inte att folk orkar läsa min blogg!? Jag blir då så förbannat trött på mig själv ibland och att jag är så nere jämnt nuförtiden. Det är inte många positiva tanker och rader som skriv ner här. Men förhoppningsvis vänder det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: