Madelene

Projekt sovrum.

Kategori: Allmänt

Min nya säng blev så bra och så är det jätteskön också. Vilket är egentligen ett problem för mig för jag tar mig nästan inte upp alls.
 Men iaf så har jag nu kommit på hur mitt sovrum ska se ut. Vitt och turkost. Kommer bli jättefint. :) Får se om jag målar om väggarna, dom är inte så farliga som dom är men samtidigt vet jag inte hur bra dom passar till turkost. Dom är ljus, ljus rosa/aprikos typ. Ja vi får se. Har ju färg och tapeter till nästan alla andra rum i lägenheter som ligger och väntar på bättre tider i olika kartonger.
Tänkte iallafall göra klart sovrummet medans inspirationen är här och hoppas att jag tar nått annat rum i bara farten. :)
Kan fota när jag är klar och nöjd.

Kommentarer

  • M säger:

    Kul o få se resultatet sedan :-)

    2011-01-30 | 20:59:50

Kommentera inlägget här: