Madelene

Finally I can see you crystal clear.Go ahead and sell me out and I´ll lay your ship bare.

Kategori: Allmänt

Idag är jag up and runnig igen. Eller det var väl kanske att ta i men jag har jobbat hela dagen och är nu frisk från magsjukan.
Alla tror att jag var megapackad och låg och spydde pga det, men så var inte fallet denna gång utan det var magsjukan som hittade åt mig igen iår. Undrar vad jag gjort för att förtjäna det?
Kom hem nyss till en kyl som innehöll följande saker. 3 dunkar vin, en flaska, smör och makrill. Sedan en massa andra mindre ätbara saker. Haha, kunde inte låta bli att garva åt bedrövelsen, det såg verkligen inte hälsosamt ut! Det va bara att ragga skjuts till affärn och storhandla. Jenny följt ve me dit. Hon är snäll hon 
På tal om bil så verkar det som om jag ska få igen min bil iveckan. YEES! Nu kan jag snart äntligen förflytta mig någonstans utan att be om skjuts överallt. :)
Ja, det va väl typ dagen. Nu ska jag till brorsan och Jenny och dricka kaffe och sedan är det promenad med Molly, städning och hyra en film som gäller för kvällen. Jah..
Take care.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: