Madelene

Det är lätt att se hur sjuk man en gång var, när såren läker och regnet känns.

Kategori: Allmänt

Midsommarhelgen 2011 har passerat i rasande fart. Ännu en fin helg med fina vänner och familj. Älskar det!
I torsdags blev det middag hos Emma och sedan hamnade vi vid en eld i skogen med lite korv och fyllskallar. :) Avrundade kvällen/natten med att vissa prövade fiskelyckan i Juktån men det blev inget napp, mest troligt pga promillen i blodet.
Fredag. Frukost hos Emma. Go middag hemma i byn med familjen och söt kusin Erika. Fest, Friheten och Pauträsk. Slåss med mygg och regn. Styrdans, som absolut inte är min starkaste sida.
Bästaste Mysan var hemma så det var kul att umgås för det blir ju inte så mycket nuförtiden. Nästa midsommarafton måste det smidas ANDRA och bättre planer, men jag hade det riktigt trevligt ändå. :)
Lördag. Lycksele med Emma. God middag, prat, skratt och husvagnsmys. Rundande av dagen med en nattlig korvgrillning hemma i Storuman ute på Hembygdsgården. :)
Idag har jag bara varit. Inte mycket "vettigt" gjort kanske men jag har umgåtts med vänner och det är vettigt i min värld. Ätit glass, promenerat, surrat, fikat, badat Molly osv. Fått go matn igen i Forsvik, tummen upp för det. :)
Nu ska jag och Molly se en film i soffan..
Veckan som kommer blir hård och intensiv. Storumandagarna. Jag ska ha marknadsstånd. Prestationsångest blandat med glädje över den roliga helg som kommer. En del pusselbitar föll då på plats ikväll så det känns gött.

Kör hårt!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: