Madelene

En skön helg..

Kategori: Allmänt

Blickar bakåt på en skön helg. Vädret var underbart och folket likaså. :)
Efter lite käk hemma i byn i fredags jionade jag, ove, anders och göran (vindunken) en fest som aldrig tog slut.
På lördagen jobbade jag lite och sedan rällde jag och Emma runt överallt. Hundbad i Forsvik, mathandling och diverse olika stopp som slutade på en brygga vid Uman i strålande solsken med ett skönt gäng. Tog även årets första dopp efter lite om och men.. var som väntat svinkallt. :)
Grillat, mer vin och mer fest. Allsång och dans i Partybaracken till gamla godingar. Kvällen avslutades med varma mackor som satt där dom skulle.
Idag har jag städat och tvättat. Det var verkligen dags. Har en våning kvar och min plan är att fixa den på riktigt i veckan eftersom vinden har vänt och solen gått i moln.
Tog tyvärr inga bilder ihelgen och om det togs några så vill man nog inte se dom. :)
Just nu ser jag på världens konstigaste film och filosoferar lite om allt och inget. Är lite trött. Kanske somnar man innan 12 ikväll ändå?
Sjukt godissugen idag. Men föll inte för frestelsen. Bra. Jag SKA bli smal. :)

Gooo natt!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ser du Sandra Bullock-filmen? =)

    2011-06-12 | 22:21:55
  • Sofie säger:

    Fin du är!

    2011-06-13 | 09:53:04
    Bloggadress: http://sooffis.blogg.se/
  • Anonym säger:

    2011-06-13 | 12:04:39
  • Maria säger:

    Söt som socker! =0)

    Prova på Cross Fit om du vill motiveras med träning och bli smal! Det är crazy kul!

    2011-06-13 | 12:06:45
  • Madde säger:

    Svar: Jo Linda det var den jag såg, va ju tvungen att se den klar också och blev bara så sjukt irriterad över slutet.

    Tack vad snälla ni är!:)Cross fit, måste nog googla det. :)

    2011-06-13 | 18:05:01
  • Maria säger:

    Googla på! Titta på crossfit.com man får lixom träningspass varje dag man ska göra. Coolt!

    =0)

    kan man adda dig på fejjan? ;P

    2011-06-13 | 22:56:35

Kommentera inlägget här: