Madelene

En ytlig tjej som säger hej..

Kategori: Allmänt

Kläder. Jag äger tonvis av dom! Men aldrig något som duger..
Måste ha helgens kläder planerade in i minsta detalj annars kommer det sluta med att jag sitter och super här hemma i garderoben på fredag och lördag. Jag jobbar så sent och sedan kommer det bli snabba ryck hem och göra sig i ordning.
För fet, för kort, för ful, för gammalt, för litet osv... Tänk om man fick vara kille och drog på sig ett par jeans och en skjorta sen var man klar!
För att inte tala om håret... KATAFUCKINGSTOF! Eller nu har jag ju ingen utväxt längre och är nyklippt men jag har ju en plan om att peta fast löshåret ihelgen men det är ju FEL färg och sedan tvivlar jag starkt på att jag får dit det!
Skor.. minsta bekymmret.
Smink.. man kör väl en "hej jag går på gatan sminkning" iår igen... ;)
Jag förstår egentligen inte varför man gör en sån stor grej av det? Vem gör man sig fin för? Vem kommer märka om jag går ut i förra helgens klänning och skor eller om det är sprillans nytt? Bara jag.. och det är väl "bara jag" som man gör sig fin för egentligen..



Bild från förra årets Storumandagarna.. :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är dig du gör det för, du ska inte göra det för någon annan, du ska göra det enbart för dig själv då mår man som bäst. Men jag förstår hur du känner just nu, jag har samma problem

    Och vart finns butiken man kan handla sista minuten i när man behöver den som bäst :/

    2011-06-28 | 07:07:43
    Bloggadress: http://kakaobonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: