Madelene

Everybodys got a hungry heart..

Kategori: Allmänt

Nattugglan är i farten igen. Jaja, är man inte trött så är man inte.
Imorgon tar min lillkusin studenten. Helt sjukt. Eller egentligen inte. Hon har vuxit ikapp mig. ;)
Ser framemot att hon ska börja jobba med mig. Förutom all hjälp jag äntligen kommer att få så tror jag att vi kommer kunna ha det riktigt kul på jobbet. :)
Det blev inget Umeå ihelgen. Hade en överläggning med farsan imorse och kom fram till att jag kan inte ihelgen heller. Det suger, verkligen... Får väl om inte annat spendera min semester där?
Satsar på en vit helg ihelgen.. fast det har jag iof gjort nästan alla helger hitills. Heh.
Mitt hår ser ut som hej kom och hjälp mig. Vill ha löshår men blir snål.. det va ju faktiskt ett litet helvete mot slutet även om det var snyggt. Hm..
Nä.. sova bör man.


Jag med lite längre hår..


Haha, här är en bild från helgen iallafall.. Mina vänner. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: