Madelene

Jag har förlorat dagar och ett hopplöst år det är som jag känner när åskan går..

Kategori: Allmänt

Hett som helvete! Men skönt. Jag klagar egentligen inte men blev bara lite överumplad av värmen. Sommaren kom till Storuman tillslut. :) Nu ska vi njuta och ta vara på tiden verkligen!

Shoppade utemöbler igår. Och en hängmatta. Håller tummarna att den inte är livsfarlig för då tänker jag tillbringa många timmar i den i sommar. :) Med en iskall Barcardi Breezer, musik och nått snyggt att vila ögonen på.. (tidning).. :)

Följde Jenny och skjutsade lillebror ned från Utsikten 5 gånger. Han och en kompis körde intervallträning på rullskidor upp dit i värmen. Från Kommunhuset och hela vägen upp till toppen! Jag insåg att jag skulle förmodligen dött redan vid hotellet om jag inte dog redan när jag ställde mig på skidorna vill säga.
Jag beundrar hans vilja, kondition och styrka!!

Jo jag har köpt blommor också! Nu jäklar ska det bli snyggt på 13c också.. tids nog.. om dom inte hinner dö då..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: