Madelene

Curveball

Kategori: Allmänt

Såg en film ikväll där dom pratade om curveball. När livet tar en oväntad vändning. Jag längtar efter det. Att något som man inte kunde förutspå eller ana ska ske. Gärna en bra curveball den här gången. Dom senaste har varit helt värdelösa.
Jag kunde aldrig ana att jag skulle bli helt själv och har nog fortfarande inte insett det riktigt. Jag har aldrig, aldrig varit helt själv och det är fan rätt läskigt. Tidigare har det ALLTID funnits någon ny i "sikte" men inte nu, konstig känsla. Men jag antar att det är lärorikt, jag behöver det.
Jag är inte bra på att vara ensam men jag blir bättre på det.

Åkte skidor idag igen. Och jag njöt av det. Det var så fint, solen var på väg ner och det var bara jag och Molly som hasade oss fram. Är glad att jag börjat med det.

I min snortighta mössa.. :)


Min fina vän


Kommentarer


Kommentera inlägget här: