Madelene

I´m all alone and I need you now.

Kategori: Allmänt

Den här dagen har varit intressant. Först nu kan man varva ner ordentligt. Det har varit mycket idag.
Jag försöker tagga till och utmana mig själv lite.
Sitter nu tex i styrelsen på Svensk Handel Storuman som sekreterare. Jag hoppas jag kan vara med och bidra till någonting bra för Storumans handel. Det är min version iallafall. 
Min pappa är en föreningsmänniska och jag håller nog på bli en jag med.
Imorgon blir det jobb, jobb. Ska gräva upp min skoter på kvällen och lasta den så det är klart för avfärd mot fjällen på fredag. Det ska bli riktigt skönt med miljöombytet.
Min älskade Molly ska bo hos min farfar och farmor ihelgen. Dom älskar att ha Molly där och hon älskar att vara där. Optimalt hundliv. Kärlek, springa lös och mat i drivor. Njae inte drivor kanske men hon får nog en hel del gott där.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Har du läst Matrevolutionen (Andreas Eenfeldt)? Rekommenderar den starkt, eftersom den svart på vitt verkligen visar hur bra och vettigt det är med LCHF-kost! Intressant!

    2011-03-24 | 10:43:52
    Bloggadress: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: