Madelene

Pick up the pieces of what´s left of me.

Kategori: Allmänt

Nattugglan Madelene. Kanske borde börja med att jobba natt istället? :P Haha, näe jag SKA bli en morgonmänniska en vacker dag.
Jag har haft turen att få hjälp med att tapetsera om mitt kök så nu är det skitsnyggt! Nu sitter till och med klockan uppe och gardiner! Japp, jag får nypa mig själv i armen om jag går in i köket. Kul!:)

Sakta med säkert känns det som om jag är påväg åt rätt håll igen. Livet känns inte lika becksvart och meningslöst som det gjorde för några veckor sedan. Jag sover mycket bättre och dom där jobbiga stunderna där all jävla ångest och skit ramlade över en som ett klippblock från ingenstans kommer med längre mellanrum.
Jag tycker fortfarande att det känns förjävligt och det kommer jag nog alltid att göra. Men det förändrar inget och det är lika bra att förlika sig med den tanken.

Mister du en står det tusen åter och kysser du en står det tusen och gråter.

Som min kära lilla fader sa här iveckan bland mycket klokt den kvällen. "Ja, du har ju ställt till det själv för dig och det vet du ju om." Sedan skämtade han om att jag nog inte är så lätt att leva med heller.. haha.

Have a nice life boys! Jag blir nunna. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: