Madelene

Time is ticking let´s get wicked, gotta hit the street.

Kategori: Allmänt

Det är väldigt ljust ute nu och jag gillar det. Äntligen är våren här och sommaren snart på gång. Nu den närmsta tiden hoppas jag det blir många sköna och soliga dagar på skotern uppe i Rödingfors. Det är livskvalité.
Ihelgen har jag varit en sväng uppe i Joesjö. Jag följde med Jenny dit. Hennes familj och några vänner till dom hade hyrt stugan som Storumans kommun har där. Vädret var tyvärr inte med oss alls utan det stormade och snöade så det blev bara en skotertur till Tärnaby och tillbakas. Igårkväll for jag och Jenny hem igen efter att vi ätit en god middag på Tärna Vilt.
Idag körde jag och Jenny skoter till Barsele. Det var väldigt länge sedan sist. Hälsade på Cicci och Micke m. familj och Gurreman. :) Jag tror han kände igen mig lite. Tiggde även middag hos morsan och farsan, skönt.
Har nyss kommit hem och ska ta och städa lite.
Vi hyrde en film som vi ska se här sedan.
Har annars en ganska bra känsla. Det är kanske nu det vänder och blir bra igen. :)


Gurreman med en leksak.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: