Madelene

"Your pride has build a wall, so strong that I can´t get through"

Kategori: Allmänt

Måndag. Say no more. Tror jag är sliten av helgen än och lyckades ligga och dra mig alldeles för länge imorse så det har varit en sån där flummig dag minst sagt.
Lördag aká födelsedagen blev i Lycksele hos Jessica m. familj. Hann en snabb repa på stan, käkade, var på förfest och blev mera sugen på tatuera mig och tillsist hotellet. :) Väldigt bra och även om det inte var direkt dans på borden och askalas party så är jag helnöjd. :) Synd bara att man inte hittade en karl.. höööhööö.
Söta kusin Erika och hennes kompis Petra kom och hämtade mig och Golfen efteråt! Vilka änglar!:)
Sov i Barsele. Smög in där efter 3 på natten och kände mig som 17-18 igen när man varit borta och smög in för att inte väcka hela huset.
Sov 4 timmar och upp och se Vasaloppet. Aldrig tidigare har det varit roligt att se.. men nu jäklar..
Brorsan är grym! Han åkte på tiden 04:28 och placering 173!
Gå in här för att höra Björn Ferrys hälsning till brorsan. :) http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?ljud=2945491
Sliten som fan var man hela dagen igår och avrundade med en film hemma hos Ante.
Ja en bra helg helt klart!
-6 kg nu. Sköönt.


Kommentarer

  • erika säger:

    haha ja de kan man fråga sig, du skulle väl leka mogen eftersom du är äldst ;)

    2011-03-09 | 15:08:15
  • Anonym säger:

    Hehe, säkert. :P

    2011-03-09 | 18:16:22
  • true religion sale säger:

    The early bird catches the worm


Kommentera inlägget här: