Madelene

Dare to live, live to dare.

Kategori: Allmänt

Kikar på tatueringar. Åh vad jag är sugen! Varit det i många år och känner att det börjar vara dags att göra slag i saken. Tror jag vet vad jag vill ha men det kommer nog och bli flera stycken, allt funkar inte på bara en. Frågan är bara vart och vad jag ska börja med? Och vart jag ska göra den? Lycksele sägs ju vara bra..

Jag har spräckt -10 kg nu! Nästan 11! Det känns förbannat bra! Har gått så segt på slutet och jag har slarvat men nu försöker jag skärpa till mig igen. Jag ser framemot mitt nya, smalare liv. :)

Det går åt rätt håll, sakta men säkert så.


Bild lånad från google.se

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Du kan skriva texten: Veni Vini Visa, den passar dig:)

    2011-05-21 | 18:57:50
  • Anonym säger:

    Gör inte samma tabbe som jag och tatuera dig i Lycksele... Det blev dyyyyyyyrt att få den tatueringen fixad sedan...

    ?.. jag bara råkade snubbla in på din blogg... google hittar inte rätt alla gånger =)

    2011-05-30 | 02:34:39

Kommentera inlägget här: