Madelene

Det spelar ingen roll att solen lyser idag.

Kategori: Allmänt

Har haft en dålig dag. Känner mig så jäkla låg och nere. Ensam. Ensam fast man nästan aldrig är det är en svårbeskriven känsla.
Solen sken, fåglarna kvittrade, bäcken porlade och Molly studsade lyckligt omkring i skogen. Men det hjälper inte en sån här dag när man är bitter på livet, sig själv och ens allmänt dåliga omdöme.
Jag vill att det ska gå över.
Jag hatar såna här dagar. Tar mig inte för att göra nånting nästan. Tankarna är långt borta. Kan göra ingenting hur länge som helst.
Det finns värre saker i livet än detta, självklart, men det är jäkligt tärande.
Det värsta är att det är mitt eget fel och det går inte göra ogjort.

I know I should be happy
about the things I own
But thay wont satisfy me
And still I feel alone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: