Madelene

Det bästa jag har.

Kategori: Allmänt

Är sjuk. Hon har blivit förgiftad och har inte gjort nummer 2 sedan i lördags och beter sig väldigt konstigt. Så idag ringde jag veterinären som tyckte vi skulle komma upp så jag fick stänga affärn och åka iväg med Molly. Undersökning och en spruta senare åkte vi hem och hoppas nu magen hennes ska komma igång igen.
Har kanske haft den sämsta måndagen på hur länge som helst. Som pricken över jävla i känner jag mig krasslig nu också. Så här ligger jag och Molly i soffan och mår dåligt.


I thought I saw your potential, guess that´s what made me dumb.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Hoppas verkligen hon blir bättre (och du med såklart). Du gjorde det rätta som åkte iväg med henne, ibland kan de bli sämre väldigt snabbt, och man vill inte behöva ångra sig i efterhand för att man inte åkte.. Kram!

    2011-11-17 | 10:05:30
    Bloggadress: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: