Madelene

Want you to make me feel like I´m the only girl in the world.

Kategori: Allmänt

Molly mår bra. Farfar och farmor hämtade hon idag så hon ska bo hos dom i några dagar. Springa lös och bara mysa med vissa matregler då förstås. Dom älskar att ta hand om hon, speciellt farfar. Skogspromenader med Molly är något han gillar. Han är 86 år gammal och hur pigg som helst. :)
Så man är hundfri och typ ledig ihelgen. Man är väl aldrig ledig egentligen men jag har inga tider att passa. Tror jag ska sova länge på lördag, om det nu går. Är så vansinnigt trött nu fast jag inte ens börjar tidigt.
Ev blir det ett besök på Älgfesten i Stensele. Men egentligen var jag inte så sugen. En hel vit helg skulle nog uppskattas egentligen.. :)
Det snurrar mycket saker i mitt huvud. Jag kanke gör fel, jag kanske gör rätt. Kan man inte veta utan att prova. Går på magkänslan och hoppas att det inte straffar sig i längden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: