Madelene

And still I can't let you be. Most nights I hardly sleep.

Kategori: Allmänt

Terapi.
Ihelgen är det terapi som gäller. Åker upp till stugan med Molly, lillebror och Jenny. Längtar. Bara pausa och lämna allt en stund, samla tankarna och känna lugnet.
Kommer inte ens ha tillgång till facebook sedan min älskade iphone tog livet av sig för någon månad sedan. Tragiskt så beroende man är. :)
Skulle vilja skriva så mycket om det som rör sig i mitt huvud. Men jag kan inte. Det är lite drygt. Funderar ibland på lösenordsskydda bloggen och bara skriva för mig själv så jag kan skriva om ALLT. Men det vore samtidigt lite synd för jag gillar att få en kommentar på det jag skrivit lite nu och då.
Kan iallafall säga att jag längtar efter lite lugn och ro, på ALLA fronter.
Ha en fin helg.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Noe! Inte lösenorda!

    Gillar o följa.

    2011-10-22 | 17:18:14

Kommentera inlägget här: