Madelene

Om du tror att jag har ångrat mig tror du rätt det kan jag lova dig.

Kategori: Allmänt

Varför är det så att när man har för mycket att göra blir det skit av alltihopa för man vet inte i vilken ände man ska börja?
Listor. Listor är fan det bästa för då händer det saker. Men då gäller det ju att skriva dom också. Ja vilka jäkla i-landsbekymmer man har egentligen.
Idag fick vi och packade upp de sista Halloween grejerna på affärn. Vi hade det riktigt roligt och hade lite modevisning för varandra i lite olika utstyrslar jag och Erika. :)
I år tänker jag gå all-in på att klä ut mig. Till vad får ni se men det kommer bli KUL.
Håller på fatta ett tungt beslut när det gäller skotern. Tror det blir att sälja den. Behöver stoppa dessa pengar på andra ställen tyvärr och det är min dyraste ägodel så vad gör man. Vintern och våren kommer suga iår. EJ KUL.

Nä fånga kvällen, livet osv.

Baby jag har fel
Du kommer aldrig hem
Jag har gått från väldigt kär till obegripligt ensam
Baby gör mig hel
Jag kommer alltid vara den
Som gått från väldigt kär till obegripligt ensam



Kommentarer


Kommentera inlägget här: