Madelene

Ärsch.

Kategori: Allmänt

"Tänk ärsch!" Ska fan bli mitt nya motto. :)
Helgen var störd. Eller lördagen var störd. Fredag va en lugn och skön "hänga i Patriks soffa och se film" kväll. Jobbade några timmar på lördagen sedan for jag på Vildmannanappet med Molly för att kika på när en hög med folk fiskade och agera deras chaffis. Tänker inte låta som någon gnällig moral kärring utan säger bara att det var "intressant". Gnällde på dom så det räckte då. ;) Nu garvar man mest åt dom... :)
På kvällen blev det partaj med en hög med folk. Det gick vilt till! Jag sov en stund i en skrubb säger nog allt.. ;)
Så det blev inte många knop på söndagen av förklarliga skäl.. hade väl piggnat till lagom till kvällen så vi avrunda helgen med korvgrillnig och en skräckis på det.
Vi kanske gör mycket dumt vårat lilla sväng gäng här i Storuman men ingen kan då säga att vi har tråkigt iallafall. ;)
Annars är det nedräkning till påsken och ledigheten. Mot Rödingfors styr jag och kusin Erika på torsdagkväll och jag kommer inte hem till Storuman igen förens på onsdagkväll är då planen. Gissa om jag längtar!
Hörs vi inte mer så får jag önska er en glad påsk med allt som hör till.. för det ska då jag ha!;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: