Madelene

You think I´m just too serious, I think you´re full of shit.

Kategori: Allmänt

Tjejen lever. Gör inte mycket väsen av mig och har väl kanske inte så mycket roligt att skriva om. Men det är rätt skönt att sätta ord på sina tankar. Även om det ofta är bara jag själv som fattar något av mina blogginlägg så är det skönt att ventilera sig. 
Det är många beslut som ska fattas nu och jag blir svettig och apatisk nästan av tanken. Men tänkte skriva om det en annan dag. 
Det jag tänker på idag är hur många gånger man ska behöva bränna sig på exakt samma sätt innan man fattar att man ska ge fan i det....
Lurad och förnedrad gång på gång. Svalt alla lögner och vackra ord med hull och hår. Jag tycker inte jag gjort något för att förkänna att du ska behandla mig så. Jag om någon har stått bakom din rygg och försvarat dig i alla väder mot allt. Verkligen allt. 
Det jag hoppas på är att någon går rämnar fasaden för dig, dubbelspelen går åt helvete och alla som inte redan visste får se vem och vad du egentligen är.
En kille med jävligt dåligt självförtroende som ljuger sig genom livet. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: