Madelene

But it´s enough to make me wonder what´s in store for us.

Kategori: Allmänt

Besöksstatistiken peekade efter förra inlägget. Det får en fundera lite på vilka det är som läser och varför. Känner man ens hälften av dom? Förmodligen inte.. ;P
Börjar känna mig sjuk. Ont i halsen och tror fan jag fått lite feber. Kanske man var ute och frös lite för mycket ihelgen som var.
Vill börja träna. Vill bli sådär fit, vältränad med muskler som syns ibland men ändå behålla en del former dvs inte bli för smal. Hur gör man då?;) Jag vet ju ingenting. Antar att jag är åt helvete för lat för allt.. så känns det just nu iallafall.
Det skulle vara något nytt att fokusera på. Något bra för mig själv som inte är jobb, kärleksbekymmer osv. Det är jag så jäääävla less på. Missförstå mig inte, jag älskar mitt jobb men man kan ju inte ljuga och säga att det är en dans på rosor varje dag. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: