Madelene

Bantning 2012.

Kategori: Allmänt

Japp nu tänker jag dra igång bantningen igen. Imorn blir det att börja ett hälsosammare liv. Tjuvstartade det idag genom att åka skidor 4 km klassiskt med Molly som extra vikt. Ja tro inte att hon drar mig nått. :) Det gick väl hyfsat.. men nu har jag så jävla ont överallt så vet inte om jag tar mig upp ur sängen imorn. :)
Ska ner minst 10 kg till. Tänk har jag typ gått ner 30 kg sedan januari 2011. Skööönt.
Helgen har bestått av jobb, storstädning, lite skoterkörning, skidåkning och mys hos B & J.
Börjar längta efter fjällen nu. Måste fara till stugan snart.. köra skoter, basta och bara ha det bäst.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Shit va duktig du är som gått ner så mycket! Riktigt bra jobbat! :)

    2012-01-30 | 09:15:41
    Bloggadress: http://sooffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: