Madelene

And you could have it all.

Kategori: Allmänt

Just kommit hem från torsdagsfikat på Akkan. Håller som på att bli en fin liten tradition. Sitta där och snacka en massa dynga om allt och inget över en kopp kaffe.
Ska ta och städa upp lägenheten så det är hyfsat fint till helgen. Molly är på kollo igen hos farfar och farmor så det är bara jag och Purre (Gustav) hemma.
Imorgon lastar vi och styr norrut mot Rödingfors. Ser fram emot en skön helg i fjällen, hoppas bara solen vill visa sig också. Present & Kontor är stängt på lördag pga av att jag är på vift.
Annars då? Jo det är mycket funderingar som stöps och blöts i hjärnan nu. Om, varför, hur osv. Vi får väl se vad som händer.. ångesten tar en totalt ibland men jag vet innerst inne att på något sätt löser det sig..tillslut. Försöker att inte bli bitter. Är så färdig med att vara bitter på saker och ting. Nu vill jag bara vara glad och njuta av det livet har att erbjuda en.
Träningen går trööööögt. Bantningen gick åt skogen redan förra veckan. Haha.. men skam den som ger sig. På måndag är förkylningen förhoppningsvis borta och då börjar jag om igen. ;)

And you could have it all,
My empire of dirt,
I will let you down,
I will make you hurt,

If I could start again,
A million miles away,
I will keep myself,
I would find a way

Kommentarer


Kommentera inlägget här: