Madelene

Life´s good!

Kategori: Allmänt

Tänk så fort allt kan vända. Från helvete till himmel! Har haft sånt flyt 2 dagar irad nu och jag kan bara hoppas det håller i sig nu ett tag. Det förtjänar jag...
Det verkar ljusna och det känns så himla skönt!:) Man ska väl inte ropa hej än men ändå..
Nu är det strax helg och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av kvällen. Inte mycket folk som är hemma i Storuman ihelgen. Morgondagen är redan planerad och förhoppningsvis blir den bra.. ;)
På måndag kliver man över till närmare 30 än 20. Ja man är ju ett år klokare men det där med att bli äldre är inte så jäkla fränt längre. ;) Vill stanna på 25. Det är helt perfekt.
Livet är inte alls som jag föreställde mig att det skulle vara när jag fyller 26. Ska man analysera det djupare är det nog jävligt mycket bättre än hur jag trodde det skulle vara. Jag är glad, jag är självständig och fri.
Trevlig helg alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: